Felvettek Szegedre? Itt vannak a legtutibb kiadó lakások az egyetem közelében!
2016.07.27. 15:35 I galerika

Felvettek Szegedre? Itt vannak a legtutibb kiadó lakások az egyetem közelében!

Szeged 1921 óta egyetemi város, és egészen 2000-ig több egyetem és főiskola is működött Csongrád megye székhelyén. 2000-ben Szeged és Hódmezővásárhely felsőoktatási intézményei Szegedi Tudományegyetem (SZTE) néven egyesültek, azóta 12 Karral, több épületben működik az intézmény, melyeknek túlnyomó része a város központjában található.

A Szegedi Tudományegyetem a második legnépszerűbb vidéki képzőhely az országban, 2016-ban összesen 15.207 fő jelentkezett az intézmény képzéseire, akik közül az egyetemet első helyen jelölő diákok 80 százaléka sikeresen felvételizett. Az intézmény a központi ponthatáros szakokon is jól szerepelt, a központi ponthatárt jóval meghaladó átlagpontszámmal jutottak be a gólyák ezekre a szakokra. Az egyetem nemzetközi viszonylatban is a legjobb felsőoktatási intézmények közé tartozik, a világ legjobb 1000 egyetemét rangsoroló Center for World University Rankings (CWUR) listáján, a 708. volt 2016-ban.

Csaknem 5000 gólya kezdi meg tanulmányait 2016-ban

A 2016/2017-es tanévben 6234 új hallgató kezdi meg tanulmányait az intézmény falai között, akik közül 4932 hallgató nappali tanul majd nappali tagozaton. Az egyetem 13 kollégiumában összesen 3407 diákot tud elszállásolni. Ezek a számok jól mutatják, mekkora hajsza indult tegnap a városban az egyetemi épületek közelében elhelyezkedő kiadó lakásokért.

Az intézmény legtöbb épülete ugyan a belvárosban helyezkedik el, ahol a legtöbb szórakozási és kulturális lehetőség is található, az Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar hallgatóinak az újszegedi kiadó lakások is ideálisak lehetnek. Míg azoknak, akik a vasútállomásról és az autóbuszállomásról nem szeretnének sokat cipekedni Alsóváros vagy a Kálvária sgt. – Kossuth Lajos sgt. környéke is jó választás lehet.

Az Otthontérkép sorozatában rendszeresen elhozzuk nektek a magánfeltöltések közül válogatott, legfrissebb, kiadó lakásokat. Ezúttal az egyetemisták számára ideális, szegedi lakások közül válogattunk.

80 négyzetméteres lakás az Attila utcában

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-szeged1.jpg

 

60 négyzetméteres lakás a Kálvária sugárúton

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-szeged2.jpg

 

48 négyzetméteres lakás a Szentháromság utcában

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-szeged3.jpg

 

35 négyzetméteres lakás a Palánk utcában

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-szeged4.jpg

 

50 négyzetméteres lakás a Szent István téren

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-szeged5.jpg

 

Kiadó lakások Szegeden - Otthontérkép (X)

Címkék: egyetem szeged kiadó kiadó lakás