Presztizs profi ingatlanosnak lenni a Duna House-nál
2018.02.09. 13:58 I MeNa

Presztizs profi ingatlanosnak lenni a Duna House-nál

Eladóként és vevőként is azt nézzük, hogy mennyire hozzáértő az az ingatlanközvetítő, akivel kapcsolatba kerülünk. Mi az a hozzáadott érték, ami miatt megéri kifizetni a nem kevés jutalékot? Megbízható-e a tranzakcióban részt vevő köztes szereplő és megtesz-e mindent, hogy a mi (vevői vagy eladói) érdekeink maximálisan érvényesüljenek. Ezért nem mindegy, hogy valóban szakemberrel van-e dolgunk vagy sem.

dh_eer_1200x628_1.jpg

Jól tudja ezt a hazai ingatlanközvetítői piac első számú hálózata, a Duna House is, amely – elébe menve a változásoknak és megelőzve a versenytársakat – komplex értékelő rendszert vezetett be 2017 tavaszán. A vállalatnál már csaknem három éve működik egy ún. MyDH-rendszer, segítségével az ügyfél online végig követheti az értékesítési folyamatot.

Eladók esetében Prémium megbízásuk szolgáltatásaként, vevői oldalon pedig vételi ajánlat tételt követően használható a rendszer.  Itt eddig is gyakorlat volt, hogy a DH megkérdezte az ügyfél véleményét a vele kapcsolatban álló értékesítő munkájáról, azonban ez nem jelent meg nyilvánosan a weboldalukon. Tavaly márciustól azonban a korábbi ügyfelek véleménye bárki számára hozzáférhető az értékesítők adatlapján.

Az új megoldásokra való nyitottság a felkészült értékesítők munkájának a bemutatásában is tetten érhető a cégnél. Ma már nem ritka, hogy egy vállalat saját embereit is bevonja, amikor a munka vagy a szakma újdonságairól, a cég fejlődéséről szeretné tájékoztatni a felhasználókat, vásárlókat, ügyfeleket, partnereket. Hitelesebb és meggyőzőbb így a végeredmény. Így tett a minap a Duna House is.

A DH saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet. A reklám szpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni. Egyértelműen kiderül ebből, hogy a minőségi szolgáltatás, az elkötelezett csapatmunka és a valódi hozzáadott érték egy adás-vételhez mind-mind azok a hozzávalók, amelyek által sikeres lesz egy tranzakció és elégedett az ügyfél. A reklámfilm másodüzenete a tavaly nagy sikerrel bevezetett, a piacon egyedülálló értékelőrendszert mutatja be, amelynek segítségével az ügyfelek valós idejű értékelést adhatnak a Duna House értékesítőiről.

A cikk megjelenését támogatta a Duna House.

 

Címkék: ingatlanközvetítő adásvételi szerződés Duna House