Nyilvánosan értékeli saját értékesítőit a Duna House
A Duna House elsőként a piacon elindította az ingatlanértékesítőket értékelő nyilvános rendszerét. A hálózat arra számít, hogy ezzel tovább tudja növelni a bizalmat és a szakmai színvonalat és eredményesebb lehet a szolgáltatás.
Az Otthontérkép Csoport elkötelezett minden olyan innováció mellett, amely hozzájárul az ingatlanpiac fejlődéséhez, a szolgáltatók munkájának magasabb minőségre emeléséhez. Folyamatosan beszámolunk a közvetítői piac újdonságairól és a különféle szakmai összefogásokról. Mind azt célozzák, hogy valóságosabb képet kapjon minden érdekelt: eladó, vevő, hitelező, fejlesztő. Most egy újabb innováció indult, ami igen üdvözítő.
A legnagyobb hazai hálózat, a Duna House (DH) vezetői úgy döntöttek, hogy tovább fejlesztik a csatlakozott értékesítők és szakértők által megszemélyesített szolgáltatást azzal, hogy - az ingatlanpiacon egyedüliként – bevezetik a legmodernebb értékelési rendszert.
Az ingatlanértékesítő kollégákat házon belül már eddig is minősítette a hálózat, egyfajta objektív szempontrendszer szerint, valamint már két éve működik egy ún. MyDH-rendszer, amely segítségével az ügyfél online végig követheti az értékesítési folyamatot. Eladók esetében Prémium megbízásuk szolgáltatásaként, vevői oldalon pedig vételi ajánlat tételt követően használható a rendszer. Itt eddig is gyakorlat volt, hogy a DH megkérdezte az ügyfél véleményét a vele kapcsolatban álló értékesítő munkájáról, azonban ez nem jelent meg nyilvánosan a weboldalukon. Márciustól azonban a korábbi ügyfelek véleménye az értékesítők adatlapján bárki számára elérhető.
Külső szemlélőként egyértelműen bátor lépés a Duna House részéről, hogy nyilvánosan megmutatja a DH-t képviselő értékesítők és más szakértők munkájáról, hozzáállásáról, a szolgáltatás során tanúsított magatartásáról szóló ügyfél véleményeket. „Mi nem törüljük a kritikus megjegyzéseket, igyekszünk tanulni minden hibából. A rendszer mindenkinek előnyös és mutatja a tőzsdén is jegyzett, s ezért még inkább reflektorfényben lévő cégünk elkötelezettségét az ügyfélkiszolgálás további javítása mellett.” – érvelt Varga Anikó, a DH értékesítési igazgatója.
Az innovációnak számító értékelési rendszer bevezetésének kettős célja volt: egyfelől a lakásukat eladni, vagy otthont vásárolni szándékozók számára szeretnék megkönnyíteni az eligazodást az ingatlanértékesítők közt. Másfelől a hálózat szeretné az értékesítőket is motiválni abban, hogy még kiemelkedőbb szolgáltatást nyújtsanak, s ezért a nyilvános értékelésben is jobb helyezést érjenek el.
A DH legjobb értékesítői túlnyomórészt ajánlásokból dolgoznak, ami egyértelműen jelzi, hogy kitűnő szakmai munkát végeznek. Egy adott területen, régióban legeredményesebb értékesítőiket külön is ajánlja a rendszer: a keresőben településre és névre is lehet keresni, az ingatlanosok neve, bemutatkozó szövege, valamint az elért csillagok és értékelések mellett a különböző karrier fokozatok láthatók: Ezüst, Arany, Platina, Briliáns és Duna House Örökös Tag.
„Az utóbbi években számtalan megkeresést kaptam, ahogy a kollégáim is, hogy tudunk-e jó ingatlanost ajánlani. Bár nem ez volt a döntő érv a fejlesztés mellett, de tudtuk, hogy egyre nő az igény profi ingatlanos szakemberek iránt, és ennek az igénynek maximálisan meg kell felelnünk. A március vége óta elérhető Értékesítő Értékelő Rendszerünk segítségével a lehető legobjektívebb módon ajánljuk legjobbjainkat.” – nyilatkozott Máté Ferenc, a cégcsoport vezérigazgató helyettese.
A DH honlapja szerint „Tudjuk, hogy olyat léptünk, amit eddig egyetlen versenytársunk sem mert meglépni, és ez kockázatokkal is jár. Tudjuk és tapasztaltuk a saját bőrünkön is, hogy a kritikákból lehet és kell táplálkozni, azokból lehet igazán jól építkezni. Hisszük, hogy ha kollégáink büszkén felvállalják magukat és tudásukat a külvilág felé, az segítség leendő ügyfeleink részére, sőt az egész szakma megítélésére. A fenti gondolatmenetből vezérelve alkottuk meg Értékesítő Értékelő Rendszerünket (ÉÉR), mely reméljük, Önnek is segítséget nyújt a választásban.”
Álljon itt egy független vélemény is, méghozzá Dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkárának a nyilatkozata, amiben üdvözölte az újítást. Kiemelte, hogy egy jól működő franchise hálózat folyamatosan fejleszti koncepcióját, szolgáltatásait, termékeit, az innováció a mindennapok részévé válik a rendszerben. „A Duna House mindig innovatív megoldásokkal áll elő, példát mutatva evvel nemcsak az ingatlan szakmának, de a más területeken dolgozó franchise rendszereknek is.” – hangsúlyozta a szövetség vezetője.