Cseke Katinka a kényelemre törekszik otthonában!
2016.06.11. 15:28 I csorbazs

Cseke Katinka a kényelemre törekszik otthonában!

Cseke Katinka magyar színésznő 1997-ben szerezte meg diplomáját a Színház- és Filmművészeti Főiskolán. Énekelt a Megasztárban, majd a Jóban Rosszban sztárjaként lopta be magát a közönség szívébe. Katinka otthonáról és életéről mesélt az Otthontérképnek!

Otthontérkép: Miben hasonlít jelenlegi otthonod arra a házra, ahol felnőttél?

Katinka: Édesanyám és öcsém festményei azok, amik nagyon fontosak számomra és otthonról hoztam őket. Ezekkel van tele az egész lakás. De amiben teljesen különbözik a pesti lakás a pécsi hatalmas családi háztól, melyben felnőttem, hogy nálam zárt terek vannak, mert nagyon nem szerettem a nyitott tereket a nagy házban. Az otthoni színvilágot is igyekeztem becsempészni a pesti lakásomban, főként az erős színeket, mint a piros, a sárga és visszatérő elem a fa is.

ot32_csekekatinka_tokartomi.jpg

Otthontérkép: Milyen szempontok szerint alakítottad ki lakásodat?

Katinka: A legfontosabb számunkra a kényelem és az, hogy mindenkinek legyen egy külön szobája, egy külön élettere, ami csak az övé. Így a közös nappali mellett a lányomnak is és nekem is külön szobánk van. Fontos volt, hogy a színek domináljanak, de nem ezt a giccses vonalat szerettem volna képviselni, hanem sokkal inkább a vibráló, de mégis ízléses vonalat.

Otthontérkép: Van háziállatod?

Katinka: Isten ments, nincs és nem is akarok. Tisztaságmániás vagyok és ebbe a szőr és a kosz egyáltalán nem fér bele.

Otthontérkép: Mit változtatnál a lakásodon?

Katinka: Nem tudok egyetlen dolgot kiemelni. Igényes vagyok a környezetemre és az otthonomra, így igyekszem mindig csínosítani valamelyik szegletét.

Otthontérkép: Volt valamilyen emlékezetes buli, összejövetel ebben a lakásban?

Katinka: Igen! Ebben a lakásban történt az eljegyzésem a volt férjemmel. Házasságkötéskor külön polgári és külön templomi esküvőt is tartottunk. Nagyon szép emlék, hogy a polgári esküvőt itt rendeztük meg.

100 ezer ingatlan egy helyen (X)