Ilyen otthonban él Emilio és felesége, Tina
2016.04.07. 11:11 I csorbazs

Ilyen otthonban él Emilio és felesége, Tina

Jellinek Emil, azaz Emilio 1976-ban született magyar énekes. Zenei pályafutása 13 éves korában indult: ekkor kezdett el autodidakta módon foglalkozni a dobolással, amire testvére akkori párja ösztönözte. Profiként az évek során több formációban is dobolt és énekelt, 2003-ban az Év felfedezettje lett, ekkor jelent meg első lemeze is, a „Nagyon nagy világ”. A nemzetközi és hazai körökben elismert énekes feleségével, Tinával otthonukban beszélgettünk lakóhelyükről, szokásaikról és a lakásukat körbelengő miliőről.

 

emilio1.jpg

Otthontérkép: Mi a kedvenc helyetek a házban?

Tina: A konyha. Az a bázisunk. Itt indulnak a hétköznapjaink és a fontosabb döntéseket is ezen a helyszínen hozzuk meg. Szerintem a családban a legfontosabb szerepet a konyha tölti be, nálunk ez az a pont, ahol összefutnak a családi szálak.

Otthontérkép: Mi a kedvenc bútorod vagy berendezési tárgyad?

Tina: Ha engem kérdezel, akkor én az a típusú ember vagyok, aki nem tud tárgyakhoz ragaszkodni. Ha most azt mondanád, hogy mondjak a szívemnek nagyon kedves tárgyat, akkor nem tudnék mit mondani. Vannak azok a típusok, akik tudnak kötődni egy-egy bútordarabhoz, berendezési tárgyhoz, én nem ezt a tábort erősítem. Társasági emberként sokkal fontosabb számomra, hogy KI van körülöttem, a MI helyett.

Otthontérkép: Mi az, amit ebben a környékben nagyon szerettek?

Tina: Én itt nőttem fel, ezer éve kispesti lakosok vagyunk. Azt szeretem, hogy csendes, ugyanakkor mégis a városban vagyunk, akár a belváros is 5-10 perc alatt megközelíthető autóval, és tömegközlekedéssel is. Nagyon fontos szempont számunkra a gyerekek kényelme. A nagyobbik lányom már középiskolába készül, így meg kell tanulnia közlekedni, egyedül boldogulni a városban, és hát nyilvánvalóan messzebbre kell majd járnia, mint eddig járt. Összességében nagyon szeretünk itt lakni és szeretnénk itt maradni a jövőben is.

Otthontérkép: Ha valamit változtathatnál az otthonodban, akkor mi lenne az?

Tina: Elhatároztuk, hogy új tetőteret kap az egész ház, így megemeljük a tetőt, és előkészítjük a tetőtér beépítésre. Ez egy hosszú távú befektetés: hogyha nem mi maradunk itt, akkor is növeli az ingatlan értékét, ha pedig itt élünk még sokáig, akkor valamelyik lánynak jó lesz.

Otthontérkép: A háziállatokról mi a véleményetek?

Tina: Mi kutya pártiak vagyunk, mindig volt kutyánk, amióta az eszemet tudom. Ez nagyon fontos nekünk és a gyerekeknek is, hiszen ők is és én is úgy nőttem fel, hogy mindig volt körülöttünk házi kedvenc. Teljes értékű családtagok a kutyáink, mindent megengedünk nekik, felmehetnek az ágyra, birtokba vehetik az egyéb bútorokat és ott trónolhatnak. Nagyon szeretjük őket, de ezzel vissza is tudnak élni.

Otthontérkép: Mitől válik számodra igazán otthonná egy otthon?

Tina: Azt gondolom, hogy az otthon, attól válik igazi otthonná, hogy azt a család belakja, éli, gyerekkel van tele. Számomra nem attól fog otthonná válni, hogy ilyen bútorral vagy olyan bútorral rendezem be, mert ezek tárgyak, amivel az ember körül veszi magát. Hanem a család melegével, a szeretettel és a hangulatától tud számomra otthonná válni és teljessé. Én ugyanúgy boldog tudok lenni, egy egyszobás kislakásban. Ha ott vannak a szeretteim, akkor nekem az jelenti a meleg otthont.

emilio2.jpg