Debrecenben tanulsz tovább? Íme, a legjobb kiadó lakások az egyetem környékén!
2016.07.29. 09:53 I galerika

Debrecenben tanulsz tovább? Íme, a legjobb kiadó lakások az egyetem környékén!

A Debreceni Egyetem 2000. január 1-én a Kossuth Lajos Tudományegyetem, a Debreceni Orvostudományi Egyetem, a Debreceni Agrártudományi Egyetem és a hajdúböszörményi Wargha István Pedagógiai Főiskola összevonásával jött létre. Ma 15 karával az ország legtöbb karral rendelkező, közel negyvenezer hallgatóval a legnagyobb hallgatói létszámú és legmagasabb költségvetésű felsőoktatási intézménye.

Több mint 6000 gólya a legnagyobb vidéki egyetemen

A Debreceni Egyetemre a 2016/2017-es tanévre 6278 diák nyert felvételt, ami 4,5 százalékkal magasabb a tavalyinál, ez meghaladja az országos átlagot. A felvettek számát tekintve így az intézmény a második az Eötvös Loránd Tudományegyetem mögött, ahová 8278 diákot vettek fel, és megelőzi a Szegedi Tudományegyetemet, ahol 6234 hallgató kezdi meg tanulmányait szeptembertől.

A sikeresen felvételiző diákok közül alapképzésen 3679, mesterképzésen 1131, osztatlan képzésen 743, felsőoktatási szakképzésen pedig 725 diák kezdi meg tanulmányait, közülük 5189-en államilag finanszírozott, 1089-en pedig önköltséges képzésben tanulnak majd.

Az intézmény nemzetközi viszonylatban is a legjobbak közé tartozik, hiszen rendszeresen felkerül a Center for World University Rankings (CWUR) ranglistájára, ahol idén a 661. helyen szerepelt.

A Debreceni Egyetem épületei a Nagyerdőtől északkeletre elterülő Egyetemvárosban, a Kassai út és a Böszörményi út mentén helyezkednek el, így az egyetemisták számára a Nagyerdőben, Sestakertben, Sámsonikertben, Csapókertben és Újkertben elhelyezkedő kiadó lakások az ideálisak. De Kertvárosban, Libakertben, az Óvárosban és Kincseshegyen is érdemes szétnézniük a kiadó lakások között.

 

90 négyzetméteres lakás a Komlóssy úton

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-debrecen2.jpg

43 négyzetméteres lakás a Nyár utcában

További képekért és a teljes hirdetésért kattints a fotóra!

kiado-egyetem-debrecen.jpg

További friss ajánlatokért kattints az alábbiakra:

110 négyzetméteres lakás a Bajcsy-Zsilinszky utcában

56 négyzetméteres lakás a Kassai utcában

51 négyzetméteres lakás a Cívis utcában

88 négyzetméteres lakás a Bem téren

 

 

Debreceni kiadó lakások - Otthonterkep.hu (X)

Címkék: egyetem kiadó kiadó lakás kiadó ingatlan Debrecen